Shop Mobile More Submit  Join Login
The Invincible Iron Mouse by Timbone The Invincible Iron Mouse by Timbone
To hopefully herald Good Things happening with Disney's acquisition of Marvel...
Add a Comment:
 
:iconjgmoviepilot:
JGMoviepilot Featured By Owner Apr 16, 2015
This is just so awesome.

I'm a community manager for Moviepilot.com, and we would love to talk to you about featuring this piece in a little project we are working on!
If you're interested feel free to send me a private message and I can give you more information.

Keep up the great work Tim!

Cheers,

Julian
Reply
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Mickey makes a Great Iron Man!
Reply
:iconmonguin:
Monguin Featured By Owner Feb 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
Also, I think he would be wearing this while revamping Tomorrowland at one of his parks. Tron ride anyone?
Reply
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Featured By Owner Feb 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Yeah,That would be Awesome!
Reply
:iconmonguin:
Monguin Featured By Owner Mar 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
Daft Punk Space Mountain?
Reply
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Featured By Owner Mar 10, 2015  Hobbyist Traditional Artist
That sounds really Awesome
Reply
:iconmonguin:
Monguin Featured By Owner Mar 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
monguin.deviantart.com/art/Mic…

Well, here is Tronified Mickey Mouse up against his direct Warner Brothers equal.
Reply
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I like Bugs Bunny but GO MICKEY!
Reply
:iconmonguin:
Monguin Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
Did you notice which Warner Brothers movie I referenced?
Reply
(1 Reply)
:iconmonguin:
Monguin Featured By Owner Feb 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
He sure does look cute though. However, given Dungeons and Dragons rules, there is an upside to this armor and there is a downside. The upside is it gives Mickey a lot of armor class. The downside is that Mickey loses his magical properties while wearing the armor.

Yeah, I think that Mickey is a wizard.
Reply
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Featured By Owner Feb 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Yeah
Reply
:iconphenometron:
Phenometron Featured By Owner May 5, 2014
I love this! :D
Reply
:iconmonguin:
Monguin Featured By Owner Feb 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
Wow! This guy has a lot of Armor Class! First his armor, and now his size bonus!
Reply
:iconmechaashura20:
MechaAshura20 Featured By Owner Aug 28, 2013
lol
Reply
:iconrubiksfaq:
RubiksFaQ Featured By Owner Apr 5, 2013
Brilliant Idea! You made my day (and gave me a new iPhone BG)!
Reply
:iconl1701e:
L1701E Featured By Owner May 28, 2012
Nice!
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Feb 2, 2011
Lol very good one of Iron Mouse here
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Jan 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Awesome.
Reply
:iconpandakong:
PandaKong Featured By Owner Nov 13, 2010
Hehehe, so cool. He looks awesome
Reply
:iconchoujinkimetalder:
ChoujinkiMetalder Featured By Owner Jul 2, 2010  Hobbyist General Artist
There is actually an Iron Mouse in the Spider-Ham comic books...
Reply
:iconbluangel13:
Bluangel13 Featured By Owner Oct 21, 2009  Professional Artisan Crafter
Two of my favorite Characters combine!! Awesome.
:floating:
Reply
:iconnhaomiart:
NhaomiArt Featured By Owner Sep 5, 2009
this is great! how did you make the shine on the light?
Reply
:icontimbone:
Timbone Featured By Owner Sep 9, 2009
Thanks all!

The shine was really just a bit of masking around the fingers and painting outward strokes of off-white from the light source in the palm. I think I also did a faint blurry stroke right on top of the source as well.
Reply
:iconthe-sanrio-fanboy:
The-Sanrio-fanboy Featured By Owner Aug 25, 2010
iron man + mickey = epic win
Reply
:iconnhaomiart:
NhaomiArt Featured By Owner Sep 9, 2009
thx for the help!
Reply
:iconwhosname:
whosname Featured By Owner Sep 3, 2009
yay!
Brilliant!
Reply
:iconchachaman:
chachaman Featured By Owner Sep 2, 2009
I AM IRON MOOOOUSEEE
Reply
:iconpokipsy:
Pokipsy Featured By Owner Sep 2, 2009
ROTFL!!! Both suggestive and ilarious :)
Reply
:icondarknangel:
DarknAngel Featured By Owner Sep 2, 2009
OMFG AHAHAHAHAHA LMAOOOOOOOOO XDDDDDDD
Reply
:iconwarchild15:
warchiLd15 Featured By Owner Sep 2, 2009
XD XD omg omg! it's coming!!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 2, 2009
Image Size
85.0 KB
Resolution
500×500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,954 (3 today)
Favourites
99 (who?)
Comments
32
Downloads
343
×